Lykantrop

Vlastnosti: Viz. sekce poddruh níže.

Typ: Humanoid (tvaroměnec)

Velikost: Střední

Rychlost: 6 polí

Schopnosti:

  • Atletičnost – získáváš rasový bonus +2 na všechna ověřování dovednosti Atletika.
  • Empatie – získáváš rasový bonus +4 k ověřování všech dovedností souvisejících s čeledí zvěře tvého druhu.
  • Poddruh – musíš si zvolit druh šelmy, jejíž vlastnosti získáváš, a podle toho získáš další vlastnosti dle tabulky níže. Poddruhy jsou medvědovité šelmy, kočkovité šelmy a psovité šelmy.
Poddruh Vlastnosti
Kočkovité šelmy +4 Obratnost, +2 Odolnost, -2 Charisma
Psovité šelmy +2 Síla, +2 Obratnost, +2 Odolnost, -2 Charisma
Medvědovité šelmy +4 Síla, +2 Odolnost, -2 Charisma
  • Temné prokletí – díky kletbě temných víl jsi ovlivněn úplňkem. Při každém úplňku se proměníš do své hybridní podoby a ztrácíš nad sebou kontrolu. Další ráno se opět proměníš do lidské podoby, ale nemáš žádné vzpomínky na danou noc. Tomuto lez předejít trénováním dovednosti Změna podoby.
  • Změna podoby – dokážeš měnit svou podobu dle vlastní volby. Při změně podoby přebíráš zvířecí rysy podle tvého druhu, naroste ti srst, drápy, tesáky a tvé smysly se zlepší. Ve změněné podobě jsi něco jako hybrid člověka a zvířete. Proměna je standardní akce.

Schopnosti navíc ve změněné podobě:

  • Čich – dokážeš vycítit pachy ve svém okolí na vzdálenost 6 polí (30 stop). Pokud se nachází po větru tak na dvojnásobek, proti větru na poloviční vzdálenost. Dokážeš rozeznat pouze přítomnost pachu nebo tvora v okruhu. Pokud se budeš věnovat intenzivně hledání (pohybová akce), zjistíš i směr odkud pach přichází. Na vzdálenost 1 pole (5 stop) dokážeš přesně rozeznat původ pachu i jeho zdroj.
  • Drápy – získáváš 2 útoky drápy. Zranění je 1k4+ bonus za Sílu, kritický zásah 19-20, a dosah 0-1 polí.
  • Snížená zranitelnost – díky své nadpřirozené podstatě tě může zranit efektivně pouze stříbro. Získáváš sníženou zranitelnost 5/stříbro.
  • Srst – díky narostlé srsti získáváš přirozenou zbroj +2.
  • Tesáky – získáváš útok kousnutím. Zranění je 1k3+ 1/2 bonusu za Sílu, kritický zásah 19-20, a dosah 0 polí (útok tělo na tělo).
  • Vidění v šeru – vidíš 2x dále než je běžné při nízkém osvětlení nebo v šeru.

Základní řeč: Dle lokace

Rasové úrovně: 2 (RS 21)