Mystik

Životy: 1k4.

Záchranné hody: Jeden dobrý, dva špatné.

Dovednosti povolání: Libovolné 4 plus Profese, Řemeslo a Znalosti.

Trénované dovedností: 4+ bonus za Inteligenci.

Ovládání zbraní: Základní zbraně.

Ovládání zbrojí: Žádné.

Úroveň Boj Obrana Záchranné hody Akční body Reputace Schopnosti
1. +0 +0 +2 +0 5 +1 Kouzla, Odbornost (bonusová)
2. +1 +0 +3 +0 +6 +1
3. +1 +1 +3 +1 +6 +1
4. +2 +1 +4 +1 +7 +1
5. +2 +1 +4 +1 +7 +2 Odbornost (bonusová)
6. +3 +2 +5 +2 +8 +2
7. +3 +2 +5 +2 +8 +2
8. +4 +2 +6 +2 +9 +2
9. +4 +3 +6 +3 +9 +3
10. +5 +3 +7 +3 +10 +3 Odbornost (bonusová)
11. +5 +3 +7 +3 +10 +3
12. +6 +4 +8 +4 +11 +3
13. +6 +4 +8 +4 +11 +4
14. +7 +4 +9 +4 +12 +4
15. +7 +5 +9 +5 +12 +4 Odbornost (bonusová)
16. +8 +5 +10 +5 +13 +4
17. +8 +5 +10 +5 +13 +5
18. +9 +6 +11 +6 +14 +5
19. +9 +6 +11 +6 +14 +5
20. +10 +6 +12 +6 +15 +5 Odbornost (bonusová)

Kouzla: Sesilatel používá svá kouzla spontánně jak uzná za vhodné. Každou úroveň získává jedno nebo více kouzel dle vlastního výběru. Sesilatelé získávají svou moc z magických proudů světa a skrze sebe tuto magii usměrňují do podoby, kterou potřebují. Svou sesílací vlastnost sesilatel zjistí na základě odbornosti, která mu umožňuje používat magii.

Sesílání kouzel funguje tak, že sesilatel skrze sebe nechává projít surovou magickou energii, a formuje ji do požadované podoby. Tělo každého sesilatele je schopné pojmout omezené množství průchozí magie, tomu říkáme Moc. Pokud průchozí magie přesáhne danou hranici Moci, sesilatel riskuje vlastní život, nebo vedlejší účinky. Pro jasné sledování, kolik magie může sesilatel nechat projít vlastním tělem je v tabulce uveden sloupec Moc. Ostatní je popsáno v sekci Magie.

Na základě sesílací vlastnosti se udává maximální úroveň kouzel, kterou může sesilatel seslat (základ sesílací vlastnosti -10= maximální úroveň kouzla), a také obtížnost hodu na záchranu jeho kouzel.

Hod na záchranu se pro všechna kouzla počítá takto: 10 +1/2 úrovně sesilatele + bonus sesílací vlastnosti.


Úroveň sesilatele
Známá kouzla dle úrovně kouzel Moc
0. 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9.
1. 4 2 2
2. 5 2 4
3. 5 3 7
4. 6 3 1 11
5. 6 4 2 16
6. 7 4 2 1 24
7. 7 5 3 2 33
8. 8 5 3 2 1 44
9. 8 5 4 3 2 56
10. 9 5 4 3 2 1 72
11. 9 5 5 4 3 2 88
12. 9 5 5 4 3 2 1 104
13. 9 5 5 4 4 3 2 120
14. 9 5 5 4 4 3 2 1 136
15. 9 5 5 4 4 4 3 2 152
16. 9 5 5 4 4 4 3 2 1 168
17. 9 5 5 4 4 4 3 3 2 184
18. 9 5 5 4 4 4 3 3 2 1 200
19. 9 5 5 4 4 4 3 3 3 2 216
20. 9 5 5 4 4 4 3 3 3 3 232